Arbetsledare till Verdis i Nacka
Publiceringsdatum
16 maj 2024
Område
Yrkesroll
Organisation & ledning, Chefsbefattningar, Transport & Logistik, Transport, Administration & Ledning
Typ av anställning
Söker du en möjlighet att utvecklas som ledare och är en administrativ klippa? Är du redo att inspirera och driva framgång i en mångsidig roll med stort ansvar? Då kan det här vara den perfekta tjänsten för dig!
Verdis är en stolt aktör inom avfallsbranschen, och vi ansvarar för avfallsinsamlingen i Nacka kommun - med Nacka vatten och avfall som uppdragsgivare och samarbetspartner. Nu söker vi en engagerad och självgående arbetsledare som kommer att ha det huvudsakliga ansvaret för planeringen av den operativa verksamheten på avdelningen. I uppdraget ingår att organisera arbetsuppgifterna för våra miljöarbetare samt säkerställa att arbetet utförs enligt företagets riktlinjer och våra uppdragsgivares krav. Du kommer att rapportera till, och ha ett nära samarbete med, produktionschefen för uppdraget.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att inkludera:
Ytterligare information om tjänsten:
Startdatum: Enligt överenskommelse.
Anställningsform: Heltid, tillsvidareanställning (provanställning tillämpas).
Ansök redan idag!
Om det här låter som din nästa utmaning - tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Vi strävar efter att tillsätta denna tjänst så fort som möjligt och genomför urval och intervjuer löpande. Det innebär att tillsättning kan ske innan sista ansökningsdag. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta oss på ansokan@verdis.se (vi tar dock inte emot ansökningar via e-post).
Vi ser fram emot din ansökan!
Verdis är en stolt aktör inom avfallsbranschen, och vi ansvarar för avfallsinsamlingen i Nacka kommun - med Nacka vatten och avfall som uppdragsgivare och samarbetspartner. Nu söker vi en engagerad och självgående arbetsledare som kommer att ha det huvudsakliga ansvaret för planeringen av den operativa verksamheten på avdelningen. I uppdraget ingår att organisera arbetsuppgifterna för våra miljöarbetare samt säkerställa att arbetet utförs enligt företagets riktlinjer och våra uppdragsgivares krav. Du kommer att rapportera till, och ha ett nära samarbete med, produktionschefen för uppdraget.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att inkludera:
- Att leda och planera arbetet för personalen på avdelningen
- Administration i Verdis och uppdragsgivarens verksamhetssystem
- Kommunikation med uppdragsgivare och kunder
- Att säkerställa att fordonsflottan hanteras på ett korrekt sätt
- Koordinering med verkstäder angående service och reparationer av fordon
- Personal- och arbetsmiljöfrågor
- Är en entusiastisk ledare som kan motivera och inspirera andra
- Självständigt driver frågor och tar stort ansvar för dina arbetsuppgifter
- Har mycket god dator- och systemvana
- Kommunicerar tydligt och effektivt
- Besitter en stark administrativ förmåga
- Är skicklig på att bygga relationer och har en serviceinriktad inställning
- Har hög arbetskapacitet och utmärkt förmåga att lösa problem
Ytterligare information om tjänsten:
Startdatum: Enligt överenskommelse.
Anställningsform: Heltid, tillsvidareanställning (provanställning tillämpas).
Ansök redan idag!
Om det här låter som din nästa utmaning - tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Vi strävar efter att tillsätta denna tjänst så fort som möjligt och genomför urval och intervjuer löpande. Det innebär att tillsättning kan ske innan sista ansökningsdag. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta oss på ansokan@verdis.se (vi tar dock inte emot ansökningar via e-post).
Vi ser fram emot din ansökan!